Edzéstervek a SPAR Budapest Maraton Fesztivál távjaira

Publikálva: 2019. július 31.

9 hetes, ingyenesen elérhető, online edzésterveinkkel Te is biztosra mehetsz. Iratkozz fel, kövesd szakértőnk edzéstanácsait, és állj magabiztosan szeptember 28-29-én a rajtvonal mögött. 

Hozd formába magad a SPAR Budapest Maraton®-ra 9 hetes last minute edzéstervünk segítségével!

Az edzésterv azoknak szól, akik gond nélkül futnak 24-25 kilométeres távot és az utolsó kilenc hétben a 42 km teljesítésére szeretnének koncentrálni.
Az edzésprogram július végén indult, még nem késő becsatlakozni.

Feliratkozás itt!

 

Készülj edzéstervünk segítségével a SPAR Budapest Maraton® Fesztivál Riska Minimaraton 5 km-es versenyszámára! A feliratkozók július végétől háromhetente kapják majd az edzéstervet, hogy szeptember 28-án a tervezett idővel érhessenek célba, bármikor becsatlakozhatsz. Kétféle edzésterv közül választhatsz. Segítséget nyújtunk azoknak, akik életük első 5 kilométerén szeretnének célba érni szintidőn belül, valamint azoknak a futóknak, akiknek az a céljuk, hogy minél közelebb végezzenek a mezőny elejéhez.

Az edzésterv mellé hasznos tippeket, étkezési és frissítési tanácsokat is küldünk a felkészítő hírlevélben, amelyet három hetente kapsz majd.
Csatlakozz az e-edzésprogramhoz és érj célba a vágyott idővel!