nap
óra
perc
másodperc

a hatékony felkészülés kulcsa

e-edzés

Kézen fogunk, felkészítünk és célba juttatunk

Szeretsz futni de szeretnéd tudatosabban, hatékonyabban végezni az edzéseket? Szeretnéd kihozni magadból a Zúzmara Félmaraton és Futófesztiválon a maximumot? Nem kell, hogy elvessz a rengeteg fellelhető információ között, készülj velünk! 5 kilométertől kezdve, a 10 kilométeres távon át egészen a félmaratoni versenyszámig kínálunk futó edzéstervet. Csekkold le!

Iratkozz fel ingyenesen az e-edzésre

Kötelezettségmentesen és ingyenesen tudsz feliratkozni edzésterveinkre. Mi csak a bizalmadat kérjük, hiszen segíteni akarunk, hogy Te is sikerrel érj majd célba.  

3 hetente fog érkezni az edzésterv a postaládádba

Az edzéstervek általában háromhetes mikrociklusokban íródnak, így ezt a három hetet egyben küldjük neked a kezdési időpontot megelőző héten. Ha később iratkozol fel, akkor a következő háromhetes periódusba fogsz becsatlakozni automatikusan.

Készülj fel és érj célba sikeresen a választott távodon

A levélben az adott edzésterv mellett az eseménnyel kapcsolatos aktuális információkat és a szakértőink által összeállított cikkeket is találsz pl: frissítés, táplálkozás, sérülésmegelőzés témakörben.

érjünk célba közösen

elérhető edzéstervek

Célbaérek 10 kilométeren!

Ez az edzésterv 15 hetes időtartam során az első 10 kilométeredre készít fel, azaz hogy szintidőn belül célbaérhess. Az első levél október 4-én érkezik meg a postaládádba, az első edzésnap pedig október 7-én lesz.  

Célbaérek félmaratonon!

Ez az edzésterv 18 hetes időtartam során az első félmaratonodra készít fel, azaz hogy szintidőn belül célbaérhess. Az első levél szeptember 13-án érkezik meg a postaládádba, az első edzésnap pedig szeptember 16-án lesz.  

megnyugtató válaszok

gyakran ismételt kérdések

Leginkább az elhatározásodra, szorgalmadra és pár alapvető felszerelésre. A többit nyugodtan bízd ránk. Ha tényleg a számodra megfelelő edzéstervre iratkozol fel, akkor kézen fogunk és a célba juttatunk.

Az ingyenes e-edzés programokra a BSI online nevezési felületén tudsz feliratkozni. Ha már neveztél korábban ezen a felületen, akkor bejelentkezés után tudsz feliratkozni, ha még nem, akkor először regisztrálnod kell az oldalon. Ezzel a regisztrációval később tudsz majd nevezni az eseményeinkre.

Először is kiválasztod az eseményt, majd kikeresed azt a távot, amelyen szeretnél rajthoz állni és sikeresen célba érni. 
Az online nevezési felületre belépve, bejelentkezés után tudsz feliratkozni. Ha még nem vagy regisztrált futónk, vagy e-edzés feliratkozónk, akkor először regisztrálnod kell az oldalon. Ezzel a regisztrációval később tudsz majd nevezni az eseményeinkre is.

Az edzéstervek többnyire háromhetes mikrociklusokban íródnak, így ezt a három hetet egyben küldjük neked a kezdési időpontot megelőző héten. Ha a mikrociklusok közötti időszakban iratkozol fel, akkor a következő háromhetes periódusba csatlakozol be automatikusan.

A levél tartalmazza a leírást, hogy az adott edzéstervet pontosan kiknek ajánljuk. Természetesen magát az edzéstervet. Az eseménnyel kapcsolatos aktuális információkat és a szakértőink által összeállított cikkeket frissítés, táplálkozás, sérülésmegelőzés témakörben.

Az edzésterv csak egy útmutató. Reméljük passzol a hétköznapjaidhoz, időbeosztásodhoz, de többnyire alakítani kell rajta. Szabd bátran magadra, a megadott távoktól 10-15%-ban el lehet térni, és a napokat is átszervezheted. Fontos, hogy az arányok megmaradjanak mind a futós-pihenős napok tekintetében, mind a távok és az intenzitás tekintetében.
Hogy egy adott edzéstervbe milyen futómúlttal, futóképességgel lehet becsatlakozni, erről mindig az adott levélben találsz leírást.

Ha kérdésed van, az e-edzes@futanet.hu címre várjuk a leveled, és hamarosan felveszi veled a kapcsolatot Barát Gabriella, a BSI E-edzés projektvezetője.