A Barilla figyelmének középpontjában a mediterrán diéta és a felelős ellátási láncok állnak. Ez utóbbi kapcsán, a Wasa márka esetében sikerült elérni először a nulla CO2 kibocsátási célt.
Tészták, szószok, pestok és sütőipari termékek jobb tápérték profillal és kisebb környezetre gyakorolt hatással. Innovatív termékek alacsonyabb só, zsír és cukortartalommal – és több rosttal. Figyelünk az állatok jólétére is: 2019-ben a Barillát az első olasz cégként említették meg a haszonállatok jólétét szolgáló globális üzleti értékelésben (Business Benchmark on Farm Animal Welfare – BBFAW).
Környezetvédelmi szempontból a WASA a Barilla Group (https://www.barillagroup.com) első márkája, amely a nettó nulla CO₂-kibocsátást ért el.
Ez csak néhány különleges pontja annak a „Good for You, Good for the Planet” („Jó Neked, jó a Bolygónak”) 2019. évi fenntarthatósági jelentésnek, amelyet június 6-án mutattunk be Berlinben.
„Vállalatunk számára a cél egyértelmű: továbbra is fejleszteni szeretnénk magunkat minden olyan területen, amelyek a termékeinket érintik. Az íz, a táplálkozás és a környezeti fenntarthatóság alapvető fontosságú a jobb jövő érdekében. Márkáinknak összhangban kell lenniük a „Jó Neked, jó a Bolygónak” küldetésünkkel – mondta Paolo Barilla, a Barilla Csoport alelnöke. „Minél jobban sikerül együtt dolgozni intézményekkel, szervezetekkel és kutatóközpontokkal, annál inkább találnak hatékony megoldásokat a fenntarthatóságért tett törekvéseink.”
További információ: https://www.barillagroup.com/en/press-releases/2019-sustainability-report-barilla-focuses-recipes-inspired-mediterranean-diet-and