nap
óra
perc
másodperc

18 hetes edzésterv 10 km és 30 km-es távokra

Közzétéve:

Készülj edzéstervünk segítségével a SPAR Budapest Maraton® Fesztivál 30 km-es és 10 km-es versenyszámaira! A feliratkozók június 7-től háromhetente kapják majd az edzéstervet, hogy október 13-án célba érhessenek.

A 30 km-re szóló edzésterv azoknak készül, akik a táv szintidőn belüli teljesítését vagy a 2:30-as célidőt szeretnék elérni.
Az edzéstervhez való csatlakozás feltétele, hogy könnyedén le tudj futni 15-18 kilométert.
Táv: 30 km
Futamidő: 18 hét, 2024. június 10-től (első kiküldés június 7.)


A 10 kilométeres versenyszám szuper belépő a futóversenyek világába, de azoknak is megfelelő kihívás, akiknek nemcsak a részvétel, a teljesítés a fontos, hanem a távot – magukhoz képest – a lehető leggyorsabban szeretnék teljesíteni. Ez a 18 hetes edzésterv azoknak íródott, akik először ismerkednek a távval, vagy a nagyon lassú futók közé tartoznak. Nekik sem kell lemondani a verseny adta élményekről, edzéstervünkkel garantáltan megelőzik a záróbuszt
Táv: 10 km
Futamidő: 18 hét, 2024. június 10-től (első kiküldés június 7.)



Hozd ki magadból a maximumot!
Eddz velünk!