nap
óra
perc
másodperc

12 hetes edzésterv 10 km és 14 km-es távokra

Közzétéve:

Készülj edzéstervünk segítségével a SPAR Budapest Maraton® Fesztivál 14 és 10 km-es versenyszámaira! A feliratkozók július 19-től háromhetente kapják majd az edzéstervet, hogy október 12-13-án célba érhessenek

12 hetes edzésterv indul a SPAR 14 km-re és a SPAR 10 km-re

nyomtatható verzió | küldés

2024-07-04 

Készülj edzéstervünk segítségével a SPAR Budapest Maraton® Fesztivál 14 és 10 km-es versenyszámaira! A feliratkozók július 19-től háromhetente kapják majd az edzéstervet, hogy október 12-13-án célba érhessenek.

A 14 km-re szóló edzésterv azoknak készül, akik a táv szintidőn belüli teljesítését célozzák meg.
Az edzéstervhez való csatlakozás feltétele, hogy könnyedén le tudj futni 7-8 kilométert
Táv: 14 km
Futamidő: 12 hét, 2024. július 22-től (első kiküldés július 19.)

Kérem a 14 km-es edzéstervet!


A 10 kilométeres versenyszám tapasztalt futóknak szuper belépő a futóversenyek világába, de azoknak is megfelelő kihívás, akiknek nemcsak a részvétel, a teljesítés a fontos, hanem a távot – magukhoz képest – a lehető leggyorsabban szeretnék teljesíteni. 
Táv: 10 km
Futamidő: 12 hét, 2024. július 22-től (első kiküldés július 19.)

Kérem a 10 km-es edzéstervet tapasztalt futóknak!  

Akik a 10 km-es távra most először vállalkoznának, vagy a nagyon lassú futók közé tartoznak, azoknak sem kell lemondani a verseny adta élményekről, edzéstervünkkel garantáltan megelőzik a záróbuszt. Ők a már futó edzéstervbe csatlakozhatnak be.

Kérem a 10 km-es edzéstervet kezdő futóknak!


Hozd ki magadból a maximumot!
Eddz velünk!